2013. szeptember 8., vasárnap

Blogger találkozón jártam:)


sziasztok!
Képzeljétek, szombaton blogger találkozón jártam, és erről szeretnék most írni NEktek.
Hát először is, a lányok irtó kedvesek  mind:)
Tök jól éreztem magam, ezért nagyon hálás vagyok. Ők már viszonylag összeszokott banda, ketten voltunk újoncok, de olyan kedvesek és közvetlenek voltak, nem éreztem magam kívülállónak.
A találkozót egyébként Eszti szervezte, már sokadik alkalommal:)
A képek Klautól vannak, az én gépem újabban azt gondolja, meg szeretne halni...:(


Felső sor (ltr) : Klau, Betti, Pancsi, Réka
Alsó sor (ltr) : Eszti, Dóri, én

Kicsit izgultam induláskor -mondjuk én mindig-mindenen képes vagyok izgulni-, de kiderült, hogy teljesen felesleges volt. Az Incognitoban voltunk, ahol fincsi limonádékat és kávékat ittunk, és beterítettük az asztalt mindenféle sminkcuccokkal egy pillanat alatt. Természetesen kaptunk csodálkozó pillantásokat is a szomszéd asztaltól:)
Természetesen most is volt cserebere. Az olyan cuccainkat vittük, amiket nem használunk valamiért. Elvittem magammal pár fekete kencét is (rúzs,szájfény,stb), amiket még ezer éve vettem, hogy majd jó lesz valami fullos sminkhez, persze sosem használtam. Szerencsére Betti lecsapott rájuk:)
Én is rengeteg mindent zsákmányoltam, aminek egy részét Anyukámnak és a Húgomnak adtam:)
Ezt a rengeteg terméket hoztam el.

És ezt tartottam meg belőle.
(Miről szeretnétek, hogy bővebben írjak?)

Végülis egy szuperjó délutánt töltöttünk el a lányokkal, nagyon remélem, hogy lesz még hasonlóban részem, és köszönöm:) Sokat beszélgettünk, és nem csak blogos dolgokról.
Ha pedig valaki arra adná a fejét, hogy Székesfehérváron, Kecskeméten, vagy Csongrádon rendezzen hasonlót, feltétlenül szóljon nekem:)
Puszi!

3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon jól éreztem magam, és örülök, hogy megismerhettelek titeket! Remélem időben hazaértél. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jól érezted magad, szerintem is szuper tali volt :) (Mondjuk a buszos baki nem kellett volna a végére :D)

    VálaszTörlés
  3. Részemről mindenkinek köszi mindent, nagyon jó volt :]

    VálaszTörlés