2013. szeptember 14., szombat

Shine Blue, Heidi Klum új parfümje


Sziasztok,
nem tudom mennyire tudjátok rólam, de nagyon szeretem Heidit, szerintem csodálatos nő, és tényleg gyönyörű.
Most az új parfümöt szeretném Nektek egy kicsit bemutatni, ami az ő nevével fémjelezett.


A parfümöt most 2013 szeptemberében vezetik be, 3 kiszerelésben lesz kapható. 
HEIDI KLUM SHINE BLUE EDT 15 ML    5399    HUF
HEIDI KLUM SHINE BLUE EDT 30 ML    7999    HUF
HEIDI KLUM SHINE BLUE DNS 75 ML    2569    HUF

Heidi ezt nyilatkozta a parfümről:
“A Shine Blue illaton keresztül a tenger, a nap és homokos part nyújtotta örömteli élményeket akartam kifejezni. A Shine Blue meleg érzékiséggel átitatott friss gyümölcsös és vízes jegyei különlegesen felemelő, pezsdítő kompozíciót alkotnak, amiből vitalitás és béke árad . Tiszta öröm a viselete!”

Fejillat                                     bergamott, gyöngyvirág, görögdinnye
Szívillat:                                  rózsa, vizes jegyek, frangipani virág
Alapillat:                                  cédrus, szantál, pézsma

Nekem nagyon- nagyon tetszik így elsőre ez az illat, alig várom, hogy megszaglászhassam.
A csomagolása is gyönyörű, különleges. Az üveg formára teljesen ugyanolyan, mint Heidi előző parfümjei a Shine és a Shine Rose. Az üveg egyébként átlátszó, maga a parfüm kék színű. A parfüm színében és a benne lévő illatban van csak különbség, ezért szerintem a gyűjtőknek kötelező:)

Timit gondoltok róla? Meg fogjátok venni? Szeretitek Heidit?

3 megjegyzés:

  1. 15 ml 5399 HUF, 75 ml meg 2569? Ezt nem írtad el? Vagy csak nekem fura, hogy a több olcsóbb?

    VálaszTörlés